2011. november 16., szerda

Fotok, muveszet, tuzijatek

Toltogetem fel a kepeket, itt lehet oket nezegetni:
https://picasaweb.google.com/fabiand.01/Tajvan2011 

Atneztem a penzugyeimet, es belefert a koltsegvetesbe, ugyhogy kozben vettem egy fenykepezogepet, mert a telefonom nem mukodott rendesen. Nem egy csoda, de eleg strapabiro. (Akit erdekel: egy Fuji XP30)

Ma megneztem egy muveszkozpontot, vagy muvesznegyedet. A fo installacio nagyon tetszett. Kornyezettudatos eletvitelre hivta fel a figyelmet. Eloszor azt hittem, hogy mar vege az egesznek, es csak a maradek bontasra itelt vaz maradt ott.
Nem ugy tunt mint valami ami mukodik, vagy erdekes.
Aztan egyre tobb reszlet tunt fol, es egyre izgalmasabb lett. Nagyon ugyes epitmeny. Egy allvanyzat, amin meg fuggokert, es vizemeloszerkezet is van. Volt sok kis megallo infokkal, propagandaval az elhetob varosert, bringaz, tobbet, szelektald a szemeted, hogy mukodik a varosi hulladakgazdalkodas, hogy teheted jobba te magad a dolgokat, es igy tovabb. Kozben eszrevettem hogy kis emberkekkel van telerakva. Az egesz egy varos volt. Nagyon megfogott. Messzirol egyaltalan nem nezett ki semminek, aztan eltoltottem ott vagy masfel orat, es egy csomo kis reszletet fedeztem fel.
Kislany a vizcsovek mellett.

Aztan tovabb bolyongtam, es egyszer csak elkezdtek korulottem gyulni az emberek az utcan, meg szolt valami durrogas. Kiderult, hogy egy utcai felvonulas kezdodott.
Petardafust.

Petardak, tuzijatek, klasszikus jelmezek, hatalmas tomeg. Meg fankokat is osztogattak. Valamifele vallasi dolog volt, mert sokan imadkoztak, meg papirokat egettek. Viszont nagyon jo hangulat volt, a jelmezes resztvevok is mosolyogtak, beszelgettek az emberekkel. Keresztulvonultunk egy ejszakai piacon, ott is ment a durrogtatas. A boltosok kijottek, es fustolot gyujtottak, imadkoztak. Es persze petardaztak. A vegen megalltam, lemaradtam, es neztem a romeltakaritast, amikor odajott egy no, es megkerdezte angolul, hogy tetszett-e, honnan jottem, a kezembe nyomott egy fankot, es mondta hogy holnap meg nagyobb show lesz, jojjek el, tok buli.
Loporszag volt.

Itt egy video meg a menet elejerol, meg vilagosban.