2011. szeptember 25., vasárnap

Biztosítás

Kötöttem biztosítást az útra. A http://www.worldwideinsure.com/ oldalon. Meglepő, hogy szinte a főoldalról elérhető opció volt, hogy kb.: EU-s állampolgár vagyok az EU-ban, de nem otthon vagyok, és világgá megyek.
A számítógép által generált kötvényösszefoglaló:

You have purchased 4 months Worldwide  under a Super Long Stay Abroad Policy starting in Netherlands commencing 1st November 2011 and ending 29th February 2012 returning to your home in the UK/EU (that you originally left 3rd June 2011) .

Látszik, hogy nem ember fogalmazta, de egyértelműen leírja, amiről szól.

Megkötöttem. A legjobban reklámozott Worldnomads által ajánlott ár kb. harmadáért. Hurrá!
Téli sportokra nem kötöttem kiegészítést. Távol kell maradnom a sílécektől. Nem is lesz gond, ugye azért is indulok el, hogy elkerüljem a telet.